Média és újságírás a gasztronómia területén
A gasztrotartalom-gyártás jelene és jövője. Gasztropszichológus, médiaszakértők és újságírók beszélgettek a gasztro média problémáiról.
Márkaépítés a gasztro-vállalkozásokban
Beszélgetés arról, mit jelent a márkaépítés a hazai gasztrovállalkozásokban, és hogyan lehet vállalkozóként ezt a szemléletet elsajátítani.
Üzletnyitás workshop x Freyja – the croissant story
Interaktív előadás az üzletnyitás folyamatáról a tervezéstől az engedélyeztetésen át egészen a megnyitásig.
Kávéhelyzet a hazai vendéglátásban – tegyük helyre az alapokat!
A hazai kávé helyzetet és a kávés kínálat alapvető kérdéseit jártuk körbe.
Húsevők vs vegánok – a gasztronómia üzlet, nem háború.
Beszélgetés a vegán és húsmentes trendekről, az ezzel kapcsolatban felmerülő új kihívásokról és a tendenciához való felzárkózás lehetőségeiről.
Cukormáztól a profitig – mi kell a sikeres süti bizniszhez?
Mi zajlik egy sütis vállalkozás kulisszái mögött? Mitől lesz sikeres? Hogyan tud később szintet lépni és fejlődni?