A médiaszektor egyre gyorsabb ütemben változik, ahogyan a kor tartalomfogyasztója is teljesen új igényeket támaszt a médiumok irányába. Ehhez a jelenséghez nem könnyű alkalmazkodni, ahogy a legtöbb piacnak, úgy a gasztrovállalkozásoknak is kihívást jelent felvenni a tempót. Februári eseményünkön gasztropszichológus, médiakutató és újságírók mondták el véleményüket arról, hogyan alakul a tartalomgyártás, hogyan változunk mi, fogyasztók, illetve merre halad ma a gasztronómiai újságírás.
Időpont: 2020. február 27. (csütörtök) 18:00 – 20:00
Helyszín: Horizont Café Budapest
PROGRAM
Előadók és résztvevők:
- dr. Forgács Attila gasztropszichológus
- dr. Guld Ádám médiakutató
A gasztro tartalomgyártás jelene és jövője – kerekasztal beszélgetés:
- Bánlaki D. Stella – a Forbes főmunkatársa
- Hering András – a Nosalty főszerkesztője
- Papp Regina – We Love Budapest társalapító
- Szauer Judit – gasztro-kommunikációs tanácsadó Szauer Judit Gasztro PR
A kerekasztal beszélgetést Kormos Dalma PR kommunikációs tanácsadó, a Bridge Budapest és a Nyitottak vagyunk kommunikációs vezetője moderálta.