Ma Magyarországon 52 000 gasztro vállalkozás működik, hetente nyílnak az új helyek, egyre fontosabb a tudatos tervezés, mind az üzletnyitás, mind a márkaépítés szempontjából. A Piqniq Budapest decemberi eseményén marketingszakértőkkel és befutott brandek tulajdonosaival beszélgettünk arról, hogyan érdemes ma Magyarországon belefogni egy gasztromárka építésébe. Indokolt a kezdetektől a tudatos brand építés, vagy elég az is, ha jó ételt teszünk a vendégeink elé? Lehet kevés pénzből jó arculatot kialakítani? Sok gyakorlati tanács mellett Unger Zsolttól azt is megtudtuk, milyen veszélyei vannak, ha egy családtagunkra bízzuk a dizájnt.
Időpont: 2019. december 5. (csütörtök) 18:00 – 20:00
Helyszín: Horizont Café Budapest
Előadónk és résztvevőink:
- Unger Zsolt – prémium-márka építő, az Unger and Partners tulajdonosa, vezetője
- Csanda Eszter és Susánszky Ádám – Zing Burger&Co alapító tulajdonosai
- Varga Sára – (gasztro)marketing specialista, Socially gasztromarketing ügynökség alapító
- Horváth Nikolett – The Juiceline alapító, ügyvezető
- Kremmer Péter – DekoRatio Branding & Design Studio alapító és brand stratéga
- Gyárfás Dorka – újságíró, WMN